AI w branży reklamowej – szansa czy zagrożenie?
Adaptacja SGE będzie miała znaczący wpływ na marki, które wykorzystują reklamy Google.
Zmiany w branży reklamowej zachodzą dynamicznie, przy czym w ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy głównym ich motorem napędowym jest sztuczna inteligencja. Jednak by AI stanowiło dla reklamodawców wartość dodaną, wymaga adaptacji do nowych trendów, co dla wielu może stanowić wyzwanie.
Jednym z kluczowych wyzwań, jakie bez wątpienia stanie przed reklamodawcami w najbliższym czasie, będzie adaptacja do szeregu zmian wprowadzanych przez Google w ramach Search Generative Experience (SGE już testowane jest w USA). Mowa o zmianie formatów wyników wyszukiwania generowanych przez sztuczną inteligencję. Adaptacja SGE będzie miała znaczący wpływ na marki, które wykorzystują reklamy Google’a w celu pozyskania nowych klientów. Podczas korzystania z wyszukiwarki Google SGE podsumuje otrzymane wyniki i zaprezentuje je nie tylko w formie linków, które aktualnie są dostępne, ale wzbogaci informacje o dodatkowe przykłady, jak np....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta